„Komunikacja interpersonalna z klientem trudnym w praktyce pracownika socjalnego”
W ramach działalności szkoleniowej organizowanej przez Instytut Rozwoju Nauk o Zdrowiu i Usług Medycznych „Prolongavita” w maju 2015r., odbyło się szkolenie o tematyce: „Komunikacja interpersonalna z klientem „trudnym” w praktyce pracownika socjalnego”.
Szkolenie prowadzone było przez kadrę z Kliniki Psychiatrii Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego, która poza działalnością naukową posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z pacjentami. Z uczestnikami szkolenia, swoim doświadczeniem i wiedzą, dzielili się:
- prof. dr hab. Beata Karakiewicz
- dr n med. Anna Konopka
- dr n med. Monika Mak
- dr n med. Aleksandra Kroll
- dr n med. Iwona Rotter
- dr Beata Brzostek
- mgr Jacek Kurpisz
- mgr Dagmara Lembas
- mgr Joanna Preś
PROGRAM SZKOLENIA obejmował następujące zagadnienia:
- Zaburzenia zachowania u dzieci i dorosłych
- Pacjent geriatryczny- możliwość pomocy psychologicznej
- Komunikujemy się od dnia narodzin – ale czy efektywnie? Podstawowe błędy w komunikacji interpersonalnej
- O asertywności w pracy pracownika socjalnego
- Pacjent psychiatryczny- możliwość pomocy psychologicznej
- Trudny pacjent- komunikacja w różnych aspektach
- Pacjent terminalnie chory w rodzinie- okiem praktyka
- Pacjent z zaburzeniami neurologicznymi
- Postępowanie z dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną
Jeżeli byliby Państwo zainteresowani szkoleniami z powyższego zakresu, zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub emailowego z osobą odpowiedzialną za organizację:
Koordynator Centrum Kształcenia Kompetencji
Monika Paszkiewicz
Tel. 533 550 504
Email: m.paszkiewicz@prolongavita.pl