„Komunikacja interpersonalna z klientem trudnym w praktyce pracownika socjalnego”

W ramach działalności szkoleniowej organizowanej przez Instytut Rozwoju Nauk o Zdrowiu i Usług Medycznych „Prolongavita” w maju 2015r., odbyło się szkolenie o tematyce: „Komunikacja interpersonalna z klientem „trudnym” w praktyce pracownika socjalnego”.

Szkolenie prowadzone było przez kadrę z Kliniki Psychiatrii Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego, która poza działalnością naukową posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z pacjentami. Z uczestnikami szkolenia, swoim doświadczeniem i wiedzą, dzielili się:

  • prof. dr hab. Beata Karakiewicz
  • dr n med. Anna Konopka
  • dr n med. Monika Mak
  • dr n med. Aleksandra Kroll
  • dr n med. Iwona Rotter
  • dr Beata Brzostek
  • mgr Jacek Kurpisz
  • mgr Dagmara Lembas
  • mgr Joanna Preś

PROGRAM SZKOLENIA obejmował następujące zagadnienia:

  • Zaburzenia zachowania u dzieci i dorosłych
  • Pacjent geriatryczny- możliwość pomocy psychologicznej
  • Komunikujemy się od dnia narodzin – ale czy efektywnie? Podstawowe błędy w komunikacji interpersonalnej
  • O asertywności w pracy pracownika socjalnego
  • Pacjent psychiatryczny- możliwość pomocy psychologicznej
  • Trudny pacjent- komunikacja w różnych aspektach
  • Pacjent terminalnie chory w rodzinie- okiem praktyka
  • Pacjent z zaburzeniami neurologicznymi
  • Postępowanie z dzieckiem z niepełnosprawnością intelektualną

Jeżeli byliby Państwo zainteresowani szkoleniami z powyższego zakresu, zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub emailowego z osobą odpowiedzialną za organizację:

Koordynator Centrum Kształcenia Kompetencji

Monika Paszkiewicz

Tel. 533 550 504

Email: m.paszkiewicz@prolongavita.pl

Przejdź do góry